pl
Main page / About Us / Trade fairs / Międzynarodowe Targi Poznańskie

Międzynarodowe Targi Poznańskie

Firma GIFT STAR zagościła na targach EURO-REKLAMA 2006 w Poznaniu.

Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko podczas Targów EURO-REKLAMA 2006 w Poznaniu. Mamy nadzieję, że dzięki tym targom poznaliście firmę, która wyprodukuje dla WAS zawsze na czas najwyższej jakości smycze reklamowe ...

GIFT STAR na Targach GIFT EXPO 2007

GIFT STAR na Targach GIFT EXPO 2007

Superszybkie plotery, ruchome bilbordy, pachnące monitory, ekrany diodowe, a także chińskie pomysły na reklamę  wszystko to będzie można zobaczyć podczas zbliżających się największych targów reklamy, druku wielkoformatowego, komunikacji wizualnej i outdooru Euro-Reklama OUTDOOR EXPO. Pod hasłem "Widocznie najlepsi" wystawcy i zwiedzający targów będą świętować w Poznaniu przez cztery marcowe dni (27-30.03.2007 roku).

 

GIFT STAR na Targach GIFT EXPO 2008

Nasza firma podczas tych Targów zdobywa nagrodę w Konkursie na Najbardziej Niekonwencjonalny Upominek organizowanym przez pismo Pro-KREACJA oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie. Po raz pierwszy w Poznaniu jesteśmy w Poznaniu z naszą nową marką Pro-USB. Sponsorowaliśmy również konferencję Gadżety i Sport. Zaraz po wręczeniu nagród zostajemy zaproszeni przez telewizję TVN CNBC Biznes celem rozmowy na temat naszej firmy oraz sytuacji w branży... 

GIFT STAR na Targach GIFT EXPO 2009

GIFT STAR na Targach GIFT EXPO 2009

23-cia edycja Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA 2009 , Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama OUTDOOR EXPO 2009. Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama GIFT EXPO 21-24.04.2009r. Poznań

GIFT STAR na Targach GIFT EXPO 2011

GIFT STAR na Targach GIFT EXPO 2011

Targi EURO-REKLAMA to od 20 lat najważniejsze spotkanie sektora out-of-home media w Polsce. Tereny Międzynarodowych Targów Poznańskich zamieniają się wtedy w wyjątkowe miejscem spotkań wystawców z ich  klientami   i partnerami handlowymi, a także stają się idealną przestrzenią do pozyskania nowych, bardzo wartościowych kontaktów biznesowych. Kontakt face-to-face, rozmowa zakończona uściskiem dłoni jest bezsprzeczną zaleta targowych spotkań, a bezpośrednia prezentacja produktowa zdecydowanie wpływa na wzrost świadomości i wartości nie tylko samego produktu ale także jego korelacji z marką firmy. Targi EURO-REKLAMA to gwarancja zaprezentowania swojej oferty szerokiej grupie profesjonalnych zwiedzających.

TARGI EURO - REKLAMA 2012

W dniach 27-29 marca 2012 w Poznaniu odbyły się targi dla profesjonalistów poszukujących pomysłów na na nowe formy reklamy. Wydarzeniu towarzyszyły warsztaty „Druk cyfrowy od A do Z” oraz „Car Wrap Championship” - mistrzostwa w aplikacjach samochodowych. Jak co roku targi były okazją do przyjrzenia się nowościom produktowym i technologicznym na rynku out-of-home media oraz w branży nośników i artykułów reklamowych.

TARGI EURO-REKLAMA 2013 w Poznaniu

Serdecznie dziękujemy za Państwa udział i współtworzenie świętujących swoje 40. lecie Międzynarodowych Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA 2013, które odbyły się w dniach 21-24 maja w Poznaniu. W tym samym miejscu i terminie odbyły się Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych EURO-REKLAMA.

Targi POLIGRAFIA i EURO-REKLAMA w Poznaniu tworzyło w tym roku 250 wystawców, którzy zaprezentowali na powierzchni przeszło 20 000 m kw. całą gamę nowoczesnych maszyn i urządzeń drukarskich, w tym cyfrowe maszyny do wydruku wielkoformatowego, profesjonalne rozwiązania informatyczne dla branży poligraficznej i wydawniczej, a także nowe formy kreacji i rozwiązań reklamowych: od nowatorskich rozwiązań znajdujących zastosowanie w szeroko pojętej komunikacji wizualnej po gadżety i upominki reklamowe. Na stoiskach trwały rozmowy, toczyły się prezentacje nowych technologii. Wiele działo się w strefie DIGITAL PRINTING, łączącej ekspozycję targów Poligrafia i Euro-Reklama.

REKLAMA 360 w Poznaniu

Reklama360, to nowy projekt Międzynarodowych Targów Poznańskich, w którym praktyka zmierzy się z teorią, empiria z wizją przyszłości a rutyna z kreacją.

Udział w Reklama360 daje możliwość:

  • zaprezentowania swojej oferty wśród przedstawicieli branży reklamy,
  • promowania wizerunku firmy,
  • umocnienia dobrej marki produktów,
  • zweryfikowania swojej oferty pod względem konkurencyjności i innowacyjności,
  • nawiązanie cennych kontaktów biznesowych.

Dla kogo są Targi Reklama360?

  • przedstawicieli producentów maszyn i materiałów do produkcji reklam,
  • producentów i sprzedawców materiałów reklamowych,
  • dostawców usług reklamowych,
  • drukarzy wielkiego i małego formatu,
  • praktyków i znawców świata mediów.