RemaDays Warsaw
DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM, KTÓRZY BYLI Z NAMI !!!
Międzynarodowe Dni Marketingu i Reklamy RemaDays było największym wydarzeniem branży reklamowej w Europie Środkowo-Wschodniej.
W dniach 07-09 luty 2006 roku, na powierzchni około 10 000 m2 spotkało się ok. 10 000 praktyków branży. Połączenie trzech imprez targowych (około 300 wystawców): Profesjonalny Salon Upominków Reklamowych, Dni Otwarte Marketingu i Komunikacji oraz Specjalistyczne Targi Urządzeń i Usług w Reklamie, wraz z Kongresem Reklamy stanowiło o sile atrakcyjności tego corocznego wydarzenia.
Możliwość zapoznania się z najnowszymi produktami, rozwiązaniami oraz trendami marketingu i reklamy są najważniejszymi argumentami dla przybycia na to niecodzienne wydarzenie, prawdziwe"Święto Marketingu". Wiedza, informacja i inspiracja to praktyczne efekty dla wszystkich osób, szczególnie tych zawodowo związanych z branżą reklamową i marketingową, którzy odwiedzili Międzynarodowe Dni Marketingu i Reklamy.
Dziękujemy.
DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM, KTÓRZY BYLI Z NAMI !!!
W dniach 06-08 lutego 2008 roku w Warszawskim Centrum Expo XXI odbyła się IV edycja Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays.
Na 11 000 m2 spotkało się blisko 400 wystawców z ponad 8000 zwiedzających z kraju i zagranicy. Zdaniem wystawców jak i zwiedzających dzięki "multidyscyplinarności" impezy RemaDays stała się absolutnie wyjątkowym miejscem na mapie wydarzeń branżowych dla wszystkich sektorów reklamy obecnych na targach. Można było zobaczyć najnowsze propozycje i rozwiązania w zakresie Technology, Gifts orazOutdooru.
Tak szerokie spektrum oferty przyciąga wszystkich ludzi związanych z reklamą, a wiedza pozyskana przez nich "promieniuje" przez kolejny rok nieustannie przyczyniając się do poszerzania udziału tych sektorów w rynku reklamy. 8 tysięcy osób - przedstawicieli agencji reklamowych, drukarń, domów gadżetowych oraz działów marketingu klientów finalnych dzięki obecności na RemaDays może podjąć nowe lepsze decyzje inwestycyjne w obszarze swojej działalności.
To właśnie dzięki multidyscyplinarności i efektowi synergii Wystawcy docierają nie tylko do firm już mocno osadzonych w danym sektorze, ale również do tych którzy rozważają inwestycje w nowe usługi reklamowe lub nawet dopiero rozpoczęcie przygody z reklamą.
Po raz kolejny wzieliśmy udział w Międzynarodowych Dniach Reklamy RemaDays 2009 – są to największe międzynarodowe targi reklamy nie tylko w Polsce, ale także w Europie Środkowo-Wschodniej. Tegoroczne targi tradycyjnie obejmowały trzy główne bloki tematyczne: upominki reklamowe, out&indoor i technology w łącznej liczbie ponad 460-ciu wystawców. Podczas targów zaprezentowaliśmy wiele nowości oraz przeprowadziliśmy turniej GIFT STAR DART CUP, który cieszył się ogromnym powodzeniem wśród odwiedzających. Nagrody w postaci pucharów oraz cennych nagród PenDrive wyzwoliły wśród "zawodników" chęć konkurencji i prawdziwe sportowe emocje. Zwycięzca p. Mariusz Wojtaszewski z firmy Nylon Coffee uzyskał w trzech rzutach 117 pkt. i odjechał do domu z wielkim pucharem oraz PenDriveem długopisem USB z wbudowaną kamerą do filmowania...
W piątek, w Warszawie zakończyły się trwające od 27-29 stycznia VI Międzynarodowe Dni Reklamy RemaDays 2010. Na ponad 15 tys. m2 Centrum Wystawienniczo-Konferencyjnego Expo XXI najnowsze trendy i rozwiązania prezentowała rekordowa liczba ponad 550 wystawców z Polski i za granicy. Podczas szóstej już edycji świat reklamy prezentował i promował innowacyjne pomysły, niekonwencjonalne rozwiązania i spektakularne nowości. Połączenie trzech sektorów Out&InDoorDays, GiftDays, TechnologyDays wraz z RemaCongress stanowi o sile atrakcyjności tego corocznego wydarzenia. Miło nam poinformować, że trzeciego dnia targów został rozstrzygnięty konkurs Gifts Of The Year – nagrodzono w nim najlepsze i najciekawsze upominki reklamowe. Nasza LOGOSMYCZ z etui na telefon znalazła się w TOP 10 gadżetów reklamowych zaprezentowanych podczas tegorocznej edycji.
Na ponad 14 tyś. m2 Centrum Wystawienniczo-Konferencyjnego Expo XXI swoją ofertę zaprezentowało ponad 530 wystawców. Targi odwiedziło ok 11 tyś. Zwiedzających. Podczas siódmej edycji świat reklamy prezentował i promował innowacyjne pomysły,niekonwencjonalne rozwiązania i spektakularne nowości. Producenci, importerzy oraz dystrybutorzy upominków reklamowych wręczali swoim klientom najnowsze katalogi. Co jeszcze można było zobaczyć? Nowe
technologie, materiały drukarskie, reklamy wielkoformatowe, nowoczesne plotery, systemy wystawiennicze, billboardy, megaplakaty czy reklamę świetlną. Targi to także okazja do wymiany myśli i poglądów. W trakcie trzech dni imprezy niejako z boku negocjacji i biznesowych spotkań odbywały się także wykłady i odczyty. RemaCongress cieszył się dużym zainteresowaniem. Nic dziwnego. Tegoroczne prelekcje toczyły się wokół interesujących tematów zgłębianych przez ciekawych prelegentów.
RemaDays 2012
W piątek 3 lutego zakończyła się VIII edycja Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays 2012. Na warszawskich targach swoje produkty i najnowsze katalogi w sektorach Out&InDoor Systems, GiftsWorld, TechnologyPark i PrintShow, zaprezentowało 570 wystawców z kraju i zagranicy. W dniach od 1 do 3. lutego br. ekspozycje targowe odwiedziło 12 000 zwiedzających.
RemaDays są największą tego typu imprezą w Europie Środkowej. Formuła targów zaproponowana przez organizatorów z roku na rok przyciąga coraz większą liczbę zwiedzających oraz wystawców. Targi, zwracają na siebie uwagę nie tylko rozmiarem imprezy, ale również sprawną organizacją oraz międzynarodowym charakterem. Każdego roku Zespół GJC Inter Media sukcesywnie ulepsza organizację targów RemaDays. Najlepszym dowodem i potwierdzeniem starań są wystawcy, którzy od wielu lat ufają marce RemaDays i prezentują swoje produkty podczas kolejnych edycji.
Dzięki dwóm siostrzanym imprezom, które odbywają się w Norymberdze i Kijowie, świadomość zagranicznych zwiedzających o polskiej branży bardzo wzrosła. To olbrzymi wkład w rozwój rodzimego sektora reklamowego oraz poligraficznego wśród klientów zagranicznych.
TARGI REMADAYS SĄ JEDNYM Z NAJCIEKAWSZYCH PRZEDSIĘWZIĘĆ PROMOCYJNO-SPRZEDAŻOWYCH DLA BRANŻY REKLAMOWEJ W POLSCE. TRAKTUJEMY UCZESTNICTWO W TEJ IMPREZIE PRIORYTETOWO.
Podsumowanie tegorocznych targów Remadays 2013 jest dla nas doskonałą okazją do złożenia serdecznych Podziękowań za przybycie Wszystkim Gościom naszego stoiska. Cieszemy się, że mieliśmy okazję zaprezentowania naszych wyrobów i usług tak wielu Zainteresowanym. Jest to dla nas wyróżnienie, zachęta i motywacja do przyszłych działań.
RemaDays 2014
Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw to największe wydarzenie branży reklamowej w Europie Środkowej. W trakcie 3 dni, na powierzchni około 14 000 m2 spotyka się 12 000 praktyków branży. Jest to połączenie czterech sektorów targowych (ponad 570 wystawców):
• Out&InDoorSystems
• GiftsWorld
• TechnologyPark
• PrintShow
Targi dają możliwość zapoznania się z najnowszymi produktami, rozwiązaniami oraz trendami marketingu i reklamy, co czyni je niecodziennym wydarzeniem. Uczestnicy Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw zyskują dostęp do kompleksowej informacji na temat dynamicznie rozwijającej się branży. Dla osób zawodowo związanych z reklamą i marketingiem jest to również wyjątkowa okazja do zdobycia nowych inspiracji do pracy. Dodatkową atrakcją dla odwiedzających targi jest RemaCongress będący źródłem cennej branżowej wiedzy. Serdecznie zapraszamy.
Najważniejsze informacje o RemaDays Warsaw:
• największe tego rodzaju wydarzenie w Europie Środkowej
• miejsce: Warszawa - centrum marketingowe Polski
• efekt synergii dzięki czterem sektorom reklamy w tym samym czasie i miejscu
• oferta ponad 570 wystawców krajowych i zagranicznych
• kongres reklamy
• około 14 000 m2 powierzchni
• około 15 000 zwiedzających
• prezentacje nowości
• źródło wiedzy, informacji i inspiracji
Targi to wspaniała okazja, żeby spotkać się bezpośrednio i nie tylko nawiązać nowe kontakty biznesowe, ale co równie ważne, umocnić dotychczasową współpracę z naszymi partnerami, dużymi i mniejszymi kontrahentami czy klientami indywidualnymi. Sprzyjał temu z całą pewnością wysoki poziom organizacyjny imprezy, którą według naszych obserwacji jest wiodącym tego typu wydarzeniem w tej części Europy.
Podczas targów firma GIFT STAR & Pro-USB otrzymała łącznie 4 nagrody w Konkursie GIFTS OF THE YEAR 2015:
PRODUKTY MASOWE - Smycz fluorescencyjna
PRODUKTY PREMIUM - POWER BANK 3D w dowolnym kształcie
PRODUKTY PROMOCYJNE - Kryształowy Głośnik USB
PRODUKTY TOP FUN - POWER BANK 3D w dowolnym kształcie
12. edycja Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw za nami. To był wyjątkowy i intensywny czas zarówno dla organizatora, jak i wszystkich uczestników. Po raz pierwszy impreza odbyła się w nowym miejscu, w centrum PTAK WARSAW EXPO w Nadarzynie. Nowa lokalizacja dała nowe możliwości, ale też nowe wyzwania. Mamy na koncie sukcesy i rekordy, ale nie zabrakło również trudności. Tym wszystkim chcemy się z Państwem podzielić.
Targi RemaDays Warsaw odbyły się w dniach od 16. do 18. lutego. Jak co roku, program wydarzenia obfitował w interesujące prelekcje i liczne atrakcje, które wyzwoliły w naszych gościach wiele pozytywnych emocji.
Targi po raz pierwszy odbyły się w nowym, znacznie większym obiekcie targowym. Oddaliśmy w Państwa ręce halę, z ofertą wystawców, o łącznej powierzchni 35 tysięcy metrów kwadratowych, która mogła pomieścić zdecydowanie więcej zwiedzających i zapewniła przestrzeń na dodatkowe możliwości aktywnego udziału w naszym wydarzeniu. Już pierwszego dnia odwiedziło nas zdecydowanie więcej osób niż w poprzednich latach, a po trzech dniach imprezy zanotowaliśmy rekordową liczbę blisko 19 tysięcy zwiedzających. To wzrost o prawie 15%. Wraz ze wzrostem liczby zwiedzających zauważyliśmy znaczący wzrost udziału profesjonalistów z branży. W centrum PTAK WARSAW EXPO pojawili się przedstawiciele ok. 770 firm (wzrost o 33%) reprezentujących dostawców produktów i usług reklamowych z Polski i z zagranicy. Rekordowa okazała się także liczba zagranicznych zwiedzających (wzrost o 277%). Z racji większej przestrzeni pojawiło się także więcej, bo aż 14 stref wypoczynku z gastronomią, które zdecydowanie podniosły komfort uczestnictwa w targach. Dołożyliśmy wiele starań, aby zapewnić komfort tak dużej liczbie wystawców i zwiedzających. Z myślą o Państwa wygodzie powstały więc 3 punkty rejestracyjne oraz 3 szatnie, co przełożyło się na większą płynność ruchu gości i znacznie zmniejszyło czas oczekiwania. Nasi goście mieli także do dyspozycji ponad 5,5 tysiąca miejsc parkingowych oraz możliwość przybycia na targi busami.
Firma GIFT STAR otrzymała nagrodę w Konkursie GIFTS OF THE YEAR 2016 za: SMYCZ Z UCHWYTEM DO BUTELKI
Już po raz trzynasty stolica Polski gościła uczestników RemaDays Warsaw i w zgodnej opinii była to impreza niezwykle udana. Świadczą o tym liczby. Na powierzchni 35 000 m2 swoją ofertę zaprezentowało blisko 770 dostawców, w tym blisko 100 z zagranicy. Już pierwszego dnia odwiedziło nas zdecydowanie więcej osób niż w poprzednich latach, a po trzech dniach imprezy zanotowaliśmy rekordową liczbę blisko 21 tysięcy zwiedzających. To wzrost o ponad 10%. Tegoroczna impreza cieszyła się rekordowym zainteresowaniem gości z zagranicy (wzrost o 53%), czego dowodem była wizyta przedstawicieli z blisko 50 państw. Warto odnotować, że 36% przedstawicieli firm Polski oraz 65% z zagranicy to nowe firmy odwiedzające targi RemaDays.
ZNAMY DATĘ KOLEJNEJ EDYCJI
Szanowni Państwo, serdecznie dziękujemy za udział w kolejnej edycji RemaDays Warsaw 2018. Dziękujemy za to, że po raz kolejny obdarzyliście Nas zaufaniem. Mamy nadzieję, że tegoroczna impreza okazała się dla Państwa bardzo owocna. Życzymy wielu sukcesów i już teraz zapraszamy do Warszawy za rok. Czternasta edycja RemaDays Warsaw odbędzie się w dniach 7-9 lutego 2018 roku.
NAGRODY DLA GIFT STAR oraz Pro-USB w Konkursie GIFTS OF THE YEAR 2016 za:
- VIDEO – PREZENTACJA MULTIMEDIALNA
- KRYSZTAŁOWY GŁOŚNIK
Centrum wystawienniczye Ptak Warsaw EXPO - wystartowała 14. edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays. Przez trzy dni zwiedzający będą mieli okazję podziwiać osiągnięcia wystawców w dziesięciu sektorach targowych. Pierwszy dzień największej imprezy branżowej w Europie Środkowej pokazał, że tegoroczne spotkanie specjalistów będzie pod każdym względem udane.
Warszawska impreza co roku cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno wystawców, jak i zwiedzających. Po raz kolejny swoją ofertę prezentuje ponad 800 wystawców z Polski i świata. Stała chęć rozwoju imprezy powoduje, że organizator wprowadza udogodnienia mające podnieść jakość targów i komfort odwiedzających. Podczas tegorocznej edycji dla wszystkich gości RemaDays przygotowano aplikację na telefon, która ułatwia poruszanie się po halach targowych. Dzięki temu programowi łatwiejszy stał się przegląd wydarzeń odbywających się podczas warszawskiej imprezy. Przy rejestracji oraz w punktach informacyjnych każdy otrzymał specjalne wydanie katalogu produktowego „Adbox” – informatora zawierającego produkty firm z branży, a także praktyczne wskazówki dotyczące imprezy, informacje o punktach gastronomicznych i Relax Zone, przegląd targowych nowości. Wzorem lat ubiegłych na wszystkich, którzy zdecydowali się na odwiedzenie stolicy Polski, na dworcu kolejowym Warszawa Centralna i na lotnisku Chopina czekają specjalne autobusy, które szybko i sprawnie dowiozą gości pod sam kompleks wystawienniczy. Na przystankach końcowych można skorzystać z pomocy hostess. Natomiast na osoby, które postanowiły dotrzeć do Nadarzyna samochodem, czeka prawie 7 000 miejsc parkingowych.
Inauguracyjny dzień RemaDays Warsaw 2018 był także początkiem towarzyszącego targom RemaCongress. Dziś ważnym punktem kongresu był wykład Roberta Korzeniowskiego: „Od zwycięstwa do mistrzostwa, czyli o dylematach w drodze na Olimp”. Prelekcja czterokrotnego mistrza olimpijskiego w chodzie sportowym cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Ponadto zwiedzający mogli wziąć udział w bezpłatnych wykładach odbywających się w dwóch salach konferencyjnych.
Środa to także pierwszy dzień targowych emocji konkursowych. Wyłonieni zostali laureaci prestiżowego konkursu na innowacje The Prize for Innovations. Nagrodzeni wystawcy z dumą mogą prezentować przyznane im złote, srebrne lub brązowe medale. Wręczone zostały także wyróżnienia w konkursie na najlepsze gadżety roku – Gifts of the Year – przyznane w głosowaniu online. Podczas trwającego Wieczoru Wystawców rozstrzygnięto konkurs na najlepsze firmy w branży – Korony Reklamy 2018.
NAGRODA DLA GIFT STAR oraz Pro-USB w Konkursie GIFTS OF THE YEAR 2018 za:
- KABEL CHARGE 3D
Tegoroczne targi RemaDays Warsaw 2019 przepełniały atrakcje i wysokiej jakości wykłady, a przede wszystkim ogromne możliwości – zarówno rozwoju, jak i nawiązania wartościowych kontaktów handlowych z najlepszymi firmami z branży. 15 lutego zakończyła się jubileuszowa, 15. edycja jednej z największych imprez wystawienniczych, która na 3 dni skupiła 21 112 zwiedzających (wzrost o 1,5%) z 54 krajów (wzrost o 2 kraje) oraz 810 wystawców, prezentujących swoją ofertę w aż 11 sektorach targowych. Ogromne zainteresowanie i wysoki poziom produktów, usług, a także wszystkich punktów programu kolejny raz potwierdzają, że RemaDays Warsaw to w świecie reklamy i druku wydarzenie, którego nie można przegapić.
W dniach 13-15 lutego 2019 r. stolica Polski już po raz 15. stała się stolicą świata reklamy i druku. Tegoroczne targi RemaDays Warsaw o międzynarodowym zasięgu były udane. Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw to przede wszystkim okazja do nawiązania współpracy z solidnymi partnerami z rynku i wymiany cennych doświadczeń, ale nie tylko. Zwiedzający mogli wypełnić targowy czas spotkaniami, poznając interesującą i szeroką ofertę wystawców, a także prelekcjami prowadzonymi przez wybitnych specjalistów, korzystając przy tym z wszystkich udogodnień, konkursów i atrakcji, jakie zapewnił organizator. Przypomnijmy sobie w skrócie, jak wyglądał bogaty program targów RemaDays Warsaw 2019.
14 lutego 2020 roku zakończyła się 16. edycja jednej z największych imprez wystawienniczych, która na 3 dni skupiła ok. 21 000 zwiedzających. W ocenie organizatora, wystawców, jak i przybyłych gości targi można uznać za udane, szczególnie uwzględniając udział ok. 3500 zwiedzających z zagranicy z 52 krajów. Wysoki poziom produktów, usług, a także wszystkich punktów programu targowego kolejny raz potwierdzają, że RemaDays Warsaw to w świecie reklamy i druku wydarzenie, którego nie można przegapić. Rozstrzygnięcie konkursów Catalogue of the Year nastąpiło podczas uroczystego Śniadania Biznesowego, w którym corocznie biorą udział partnerzy programu Solidni w Biznesie. Firma GIFT STAR zdobyła MEDAL za swój katalog na rok 2020.
Początkowo planowane targi RemaDays 2021 w dniach 10-12.02.2021 zostały przesunięte na wrzesień z uwagi na panującą sytuację epidemiologiczną. Organizator Targów RemaDays Warsaw poinformował, iż w związku z utrzymującymi się obostrzeniami związanymi z pandemią COVID-19, targi odbędą się we wrześniu 2021. I tak też się stało, ok 170 Wystawców pomimo silnych obostrzeń związanych z COVID-19 pokazało swoją ofertę, a Klienci pomimo trudnej sytuacji licznie przybyli na hale wystawowe.
W czasie pandemii COVID-19 nasze linie produkcyjnie silnie zasiliły produkcję masek ochronnych produkując na całą Europę w tym czasie ponad 1 000 000 szt. masek z nadrukami. Drugim wiodącym produktem stały się w tym czasie kominy (bandany), których dostarczyliśmy kilkaset tysięcy na rynek w Polsce i Europie.
Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko!
Dobiegła końca 17. już edycja Targów Reklamy i Druku RemaDays 2022. Podobnie jak poprzednie edycje i ta była pełna wrażeń, emocji, wartościowych spotkań i cennych informacji zdobytych podczas licznych prelekcji. W ciągu 3 dni targów RemaDays do Centrum Wystawienniczego PTAK Warsaw w Nadarzynie przybyło blisko 10 tys. zwiedzających. W 11 sektorach targowych swoją ofertę zaprezentowało 483 wystawców z Polski i z zagranicy. Największe w Europie Targi Reklamy i Druku zakończone!