en

Event

GIFT STAR na targach w Warszawie 2009.

Właśnie takich targów potrzebowała branża – to główna myśl, która nasuwa się po pierwszych Targach Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event, które odbyły się w dniach 6-8 października 2009 w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie. Wzięło w nich udział 85 wystawców oraz 2665 zwiedzających.Targi eventowe, zgodnie z panującym przekonaniem i przykładami imprez tego typu na świecie, to wielki show i widowisko. Tak było i w przypadku Targów Event, na których nie zabrakło „strefy rozrywki”. W oddzielnym sektorze można było zapoznać się w propozycjami grup artystycznych, a także ofertą usług barmańskich. Jednym z głównych elementów targów była profesjonalna scena postawiona przez Stołeczną Estradę, a nagłośniona i oświetlona przez J&J Music Art. Wystąpili na niej znani soliści i zespoły polskiej estrady: Patrycja Markowska, Jacek Stachursky, Szymonersi, Papa D (zespół znany dawniej jako Papa Dance, obchodzący już 25-lecie swojego istnienia), a także trio akustyczne Free Your Mind.Wszystkim firmom i zwiedzającym, którzy współtworzyli z nami Targi Event 2009 serdecznie dziękujemy i już dziś zapraszamy do wzięcia udziału w przyszłorocznej edycji imprezy.

 Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów  Event 2010

Mając na uwadze opinie uczestników targów oraz liczbę osób, które wzięły udział w wydarzeniach towarzyszących – ponad 700, drugie Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2010, które odbyły się w październiku w Warszawie możemy zdecydowanie uznać za udane. Swoją ofertę przedstawiło 90 wystawców - o 5 więcej niż w roku ubiegłym, którzy zaprezentowali m.in. najnowsze rozwiązania w zakresie przygotowywania imprez oraz gotowe pomysły na profesjonalny i udany event. W Targach Event 2010, które w porównaniu do pierwszej edycji trwały o jeden dzień krócej, wzięło udział w sumie 2160 zwiedzających. Wśród nich znaleźli się przedstawiciele branży eventowej z agencji, korporacji i samorządów zajmujących się organizowaniem różnego rodzaju wydarzeń. Czekała na nich oferta sprzętu technicznego, usług cateringowych, propozycji scenografii oraz miejsc na różnorodne imprezy. Swoje propozycje zaprezentowały również agencje tłumaczy, modelek, stylistów i agencje fotograficzne oraz firmy zajmujące się bezpieczeństwem i ochroną imprez. Na stoiskach firmy przedstawiały również liczne – często bardzo niestandardowe – atrakcje eventowe, a także propozycje nośników i gadżetów reklamowych wykorzystywanych podczas imprez.

Targi event 2011

Targi event 2011

 

Blisko 2,8 tys. osób odwiedziło III Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011, które w dniach 5 i 6 października odbyły się w Centrum MT Polska w Warszawie.

 Szeroką ofertę produktów i usług dla organizatorów eventów z agencji, firm oraz dla przedstawicieli administracji rządowej i samorządowej zaprezentowało 116 wystawców. W programie targów znalazło się wiele interesujących konferencji i seminariów, a także warsztatów, w których w sumie wzięło udział kilkuset słuchaczy.

- III edycję Targów Event zakończyliśmy sukcesem. W tym roku odnotowaliśmy zarówno więcej wystawców, jak i zwiedzających. Targi były doskonałą okazją do znalezienia partnera biznesowego czy podwykonawcy, a także do zdobycia wiedzy m.in. na temat nowości rynkowych i najlepszych rozwiązań. Bez wątpienia wiele z nawiązanych na targach kontaktów może zaprocentować w najbliższej przyszłości regularną współpracą -mówi Dawid Chłopik, Project Manager Targów Event.

FBE Evential Forum

FORUM BRANŻY EVENTOWEJ 11 stycznia 2018

Drodzy Uczestnicy Forum Branży Eventowej 2018,

Dziękujemy Wam za udział w FBE 2018.

Misją Forum Branży Eventowej jest pokazywanie eventu jako spójnego elementu komunikacji z klientami, pracownikami i innymi uczestnikami otoczenia przedsiębiorstwa. Tegoroczna edycja FBE poświęcona była planowaniu, budżetowaniu, komunikacji i promocji eventów, a także ich targetowaniu. Pojawiła się również tematyka związana z eventami dla marek terytorialnych. FBE 2018 cieszyło się dużym zainteresowaniem i odnotowało większą od przewidywanej liczbę uczestników. W wydarzeniu udział wzięło ponad 1.700 profesjonalistów z branży. Swoją ofertę zaprezentowało 160 dostawców.

Forum już po raz trzeci towarzyszył prestiżowy konkurs Top Event. Zwyciężyły następujące projekty:

I miejsce: Poland Business Run, zgłoszony przez Fundacja Poland Business Run

II miejsce: Alchemia Światła 2017, zgłoszony przez Tauron Dystrybucja SA

III miejsce: 41 Sesja Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO w Krakowie, zgłoszony przez Berm Sp. z o.o. Sp. k.

Do zobaczenia za rok! Razem integrujmy i rozwijajmy rynek eventów w Polsce.