pl
en
DNI MARKETINGU SPORTOWEGO 2008
2008
Międzynarodowa Konferencja

VII Dni Marketingu Sportowego

NOWOCZESNE SPOJRZENIE NA MARKETING SPORTOWY6-7 listopada 2008 r.

Centrum Olimpijskie PKOl, WarszawaKonferencja Dni Marketingu Sportowego to przedsięwzięcie, które poprzez swoją cykliczność, dynamiczny rozwój oraz wysoki poziom merytoryczny prowadzonych dyskusji zyskało powszechne uznanie oraz otrzymało miano największego i najważniejszego wydarzenia marketingu sportowego w Polsce. Organizatorem Konferencji jest SPORT & BUSINESS FOUNDATION.Celem Konferencji jest wypromowanie profesjonalnego modelu zarządzania w polskim sporcie oraz ukazanie ogromnych możliwości, jakie daje marketing sportowy. Istotnym założeniem jest także stworzenie forum debaty o wizji rozwoju sportu w Polsce. Firma GIFT STAR bardzo popiera tego typu przedsięwzięcia czego dowodem było zaprezentowanie szerokiej oferty podczas tego wydarzenia. Dziękujemy wszystkim, którzy nas wtedy odwiedzili... i zapraszamy ponownie.
TARGI
2006 | 2007 | 2008 | 2009 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 |
2006 | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 |
MEDIARUN FESTIVAL
2014 |
Festiwal marketingu
2013 | 2014 | 2015 | 2016 |
PROMO EXPO
2009 |
DNI MARKETINGU SPORTOWEGO
2008 |
GIFTS EXCLUSIVE
2012 |
PSI
2007 |
Warsaw Pack
2017 |
Go Active Show
EVENT
2009 | 2010 | 2011 | 2017 | 2018 |




GIFT STAR ul. Rybna 1 A,
05-091 Ząbki k/Warszawy
tel.: +48 (22) 663 42 74
e-mail: giftstar@giftstar.pl